fragetecken

Nu funkar det igen!

 Hej nu funkar det igen! Här kommer svaren.

Postat av: anonym...

min pappa är död...
JAG SAKNAR HAN!! gillar inte att prata med mamma om de, så vetit vad jag ska göra!:'(

SVAR: Hej! Min mamma dog av canser när jag var  liten, så jag vet hur det känns.  Jag gick till skolkurratorn, och sen kändes allting mycket bättre! Tänk på de bra minnena från din pappa, inte på de dåliga minnena! Hoppas allt ordnar sig! Kram



Postat av: anonym.. Eller?

Yo! Jag har en bff som är jätte barnslig. Men jag kanske är de också men.. Hon beter sig som att hon o jag gjorde när vi gick i 3:an... Vi går i 5:an nu. Jag vet inte hur jag ska säga de till henne utan att såra henne... Hjälp??

SVAR: Hejsan anonym! Du bör absolut inte säga till henne att hon är barnslig, det kan förstöra hela eran vänskap. Men du kan där emot försöka uppmuntra henne att göra lite mer mogna saker. Men ibland kan det ju vara ganska kul att vara lite barnslig så att inte allt blir så allvarligt!







                                                             Puss & Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 .....
skriven :

Om sin kompis cutta sig, för att hon har familj problem vad kan jag göra!

jag har sagt att hon ska sluta cutta sig att det är ingen bra...men hon gör ändå de??

2 anonym.. Eller?
skriven :

Tack ska testa de ^^