fragetecken

Svar på era frågor

Postat av: Ebba

Hej, är tsm med en kille, och det känns som att han ska göra slut med mig för han svarar inte på mina sms och vill typ aldrig vara med mig längre, jag älskar honom fortfarande...finns det något jag kan göra för att han ska ändra sig ?

SVAR: Hej Ebba, prata med honom och fråga om du har gjort något fel som gör att han inte vill vara med dig längre. Om det nu är så att han inte gillar dig längre fast du egentligen inte gjort någonting fel på sistonde, så finns det nog inte mycket att göra åt det. 

Postat av: ....<3

Hej, jag är tsm med en kille som är jätte taskig mot mina vänner, men mot mig är han jätte snäll. vad ska jag göra ?


SVAR: Hej "....<3" Fråga din kille varför han är så taskig mot dina vänner, och försök att få honom att sluta. Men om det inte funkar så får du ta och vara med dom en och en.

Postat av: anonym


Hej, jag är 15 år och jag börjar tro att jag är bög...allt började när jag var på ett sommar läger i somras där det nästan bara var killar. Jag började spana in en kille som jag typ tyckte var snygg. Jag har aldrig heller varigt intereserad av någon tjej. Men jag är ändå inte säker på att jag är bög, hur tar jag reda på de?



SVAR: Hej, anonym! det är bara att vänta, och se. Men om du nu aldrig har varit kär i någon tjej, och bara spanat in killar, så kan det eventuellt vara så att du är gay.


Postat av: Isabella

Heeej, älskar bara eran blogg!;p Läser den varje dag, men ni borde skriva fler inlägg...jag har ialla fall en fråga! Vad är det bästa sättet att göra slut på?


SVAR: Hej Isabella! Kul att du gillar våran blogg! Men här kommer ialla fall svaret på din fråga:
Det finns egentligen inget bra sätt att göra slut på, men undvik att göra det via någon chatt/sms. Men det bästa sättet är att själv prata med honom/henne och se till att ingen annan är i närheten. Var ärlig och berätta precis hur du känner.

Där har ni några svar på era frågor, hoppas dom hjälper! Säg till ifall du är missnöjd på svaren, så ska vi göra allt
 vi ka för att göra ett bättre svar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: