fragetecken

GOTT & BLANDAT!

HEJ! Dela med dig av dina pinsamma stunder, fråga om skönhet/hälsa/problem/kompisar
/kärlek/ m.m! Här kommer ett litet test...

        TEST: Hur romantisk är du?

1. Vad gör du hälst med pojkvännen/flickvänen en fredags kväll?
a) En mysig hemma kväll med film & popcorn, bara du & hon/han
b) Hänger på stan
c) Du är med din pojkvän/flickvän och några andra.

2. Vad skulle du svara om den du gillar frågar om du vill gå på bio?
a) Ja, gärna
b) Visst, kan jag ta med några kompisar?
c) Nej men jag och mina vänner tänkte åka skidor, du kan följa med om du vill.

3. Du ensam hemma en lördags kväll, vilken sorts film väljer du?
a) romantik
b) komedi
c) skräckis

4. Vad gör du när din flickvän/pojkvän fyller år?
a) Lagar en mysig middag, och köper en liten present.
b) Ordnar en fest och bjuder in hela skolan.
c) Skickar ett Sms, där det står " Grattis"

5. Det är alla hjärtans dag, vad får du helst av din pojkvän/flickvän?
a) röda rosor & choklad
b) en CD skiva
c) en tröja från rean på H&M

6. Vad gör du om du får ett sms där det står "jag älskar dig" av den du gillar?
a) Älskar dig med!
b) Gillar dig med.
c) okej...

7. Vem spenderar du helst en fredagskväll med?
a) Pojkvänen/Flickvännen.
b) Kompisarna och pojkvänen/flickvännen.
c) Kompisarna

8. Hur gör du slut? 
a) Säger någonting i stil med " Jag kommer alltid älska dig men mina känslor för dig har
svalnat men om det inte är ett problem för dig så skulle jag ge vad som
helst för att vi skulle vara kompisar " (dramatiskt)
b) Säger "det är slut" och går.
c) skickar ett sms.


Flest A: Du är en mycket romantisk person, som vågar visa dina känslor. DU verkar gilla 
både romantiska middagar till rosor och choklad.

Flest B: Romantiken finns djupt innom dig! Du verkar bry dig lika mycket om dina vänner
som din flickvän/pojkvän. Det är ju bra, men glöm inte att din pojkvän/flickvän kanske
vill ha lite ensam tid med dig också.

Flest C: Du verkar inte så romantisk, men försök att bjuda mer på dig själv så ska nog 
allt ordna sig!


PUSS & KRAM, glöm inte att komentera & och ställa frågor! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anonym...
skriven :

Åh, jag var visst inte så romantisk...

2 Lisa
skriven :

Kan man bli för romantisk?

3 Ebba
skriven :

Hej, är tsm med en kille, och det känns som att han ska göra slut med mig för han svarar inte på mina sms och vill typ aldrig vara med mig längre, jag älskar honom fortfarande...finns det något jag kan göra för att han ska ändra sig ?

4 ....<3
skriven :

Hej, jag är tsm med en kille som är jätte taskig mot mina vänner, men mot mig är han jätte snäll. vad ska jag göra ?

5 Nils
skriven :

Jag är romantisk! ;] alla "a"

6 anonym
skriven :

Hej, jag är 15 år och jag börjar tro att jag är bög...allt började när jag var på ett sommar läger i somras där det nästan bara var killar. Jag började spana in en kille som jag typ tyckte var snygg. Jag har aldrig heller varigt intereserad av någon tjej. Men jag är ändå inte säker på att jag är bög, hur tar jag reda på de?

7 Isabella
skriven :

Heeej, älskar bara eran blogg!;p Läser den varje dag, men ni borde skriva fler inlägg...jag har ialla fall en fråga! Vad är det bästa sättet att göra slut på?

8 Jenny
skriven :

Tjeeena :p jag har en fråga, kan ni int typ ha fler test? typ: Hur ärlig är du? eller nåt sånt !

9 Frågetecken
skriven :

Hej, jo visst kan vi göra fler test!