fragetecken

Svar på era frågor.

Postat av: maja

Hej! Det är nån annonym som kommenterar min blogg hela tiden jättedumt. Den nyligaste kommentaren tog jag bort för den var jätte dum och äcklig. Jag vet inte vad jag ska göra:( vet du inte hur man kollar vem det är som kommenterat? Åh, jag vet inte vad jag ska göra:(


SVAR: Hej maja! Försök att inte bry dig om idioten som skriver elaka kommentarer, den är förmodligen bara osäker och skulle säkert inte våga säga hälften av det den skriver på bloggen i verkligheten. Så ta inte åt dig av dem elaka kommentarerna. Kram

Postat av: -

det finns en kille som jag är jättejättejättejätte kär i. Men han värkar vara kär i en annan, vet inte vad jag ska göra:(


SVAR: Hej "-", denna situation är väldigt komplicerad det bästa du kan göra är att ta reda på om han är kär i dig och om han inte är de är det hans förlust och då är de bara att försöka gå vidare.

Postat av: anonym.

Hej..asså jag mår jätte dåligt, jag är ihop med en kille, men jag känner mig liksom inte lika kär i honom längre! Vad ska jag göra ? ska jag vänta med att göra slut eller vad ?

SVAR: Hej på dig! Om du inte gillar honom längre så gör slut med honom, men känn efter ordentligt innan så att du inte ångrar dig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 .
skriven :

Varför tog ni inte med min fråga ? :(